Kundeservice

Har du brug for hjælp?

Du finder svarene på de mest almindelige spørgsmål nedenfor, så det er nemmere for dig.

For at indlede en samtale med vores kundeserviceteam skal du blot klikke på chat-ikonet i nederste højre hjørne af din skærm. Du har også mulighed for at vedhæfte filer som f.eks. fotos, hvis det er nødvendigt. Selvom vi bestræber os på at svare hurtigt, kan der være tidspunkter, hvor vi ikke kan give et øjeblikkeligt svar. Du har dog mulighed for at efterlade dine kontaktoplysninger, så kontakter vi dig så hurtigt som muligt.

Du er mere end velkommen til at sende os en e-mail, hvis det passer dig bedre end at bruge vores chatfunktion.

Chat: Nederste højre hjørne af din skærm

E-mail: help@vossington.com

Din ordre

Du er berettiget til at returnere eller bytte enhver vare, du har bestilt, inden for 100 dage efter, at du har modtaget den.

For at starte en returnering eller ombytning skal du sende os en besked, så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt med yderligere instruktioner.

Tidsrammen for, hvornår en returnering vises på din bankkonto, afhænger i høj grad af din bank. Selvom det potentielt kan tage op til 10 arbejdsdage, dukker returneringer typisk op efter blot et par dage. For at få en mere præcis tidslinje anbefaler vi, at du kontakter din bank eller dit kreditkortselskab for at høre om deres specifikke behandlingstider for returneringer.

At opleve skuffelsen ved at modtage beskadigede eller forkerte varer er bestemt aldrig sjovt. Men vær sikker på, at vi er her for at hjælpe dig med at løse dette problem.

For at påbegynde din returnering har vi brug for fire specifikke fotos fra dig:

  1. Et foto af pakken
  2. Et foto af forsendelsesetiketten på pakken
  3. Et foto af hele produktet
  4. Et foto, der tydeligt viser skaden på produktet (eller tydeligt viser, at det er den forkerte vare).

Når du har taget disse fire billeder, bedes du sende dem til os i en besked. Inkluder dit ordrenummer i beskeden, og angiv hvilken vare, der enten var beskadiget eller ikke var som bestilt.

Fortæl os også, om du vil have en erstattet vare tilsendt, eller om du hellere vil have pengene tilbage.

Vi forpligter os til at svare på din forespørgsel, så snart vi kan.

Vi forstår, hvor frustrerende det kan være at vente på en forsendelse, der ser ud til at være gået tabt. Her er, hvad du kan gøre som de første skridt til at finde din pakke:

  1. Se det trackingnummer, vi sendte i e-mailen med bekræftelse af forsendelsen. Tjek transportørens hjemmeside og bekræft, om pakken er markeret som "leveret".
  2. Tjek leveringsadressen i e-mailen med ordrebekræftelsen en ekstra gang for at sikre, at den stemmer overens med det ønskede leveringssted.
  3. Se dig omkring i din ejendom, og spørg alle, du deler adresse med (f.eks. et udlejningskontor eller en nabo), om de har modtaget pakken på dine vegne. Det kan også være nyttigt at kigge efter pakken ved indgangene til din bolig, især på verandaer, buske, garager, grill eller andre steder, der kan beskytte din pakke mod tyveri eller vejrlig. Husk på, at buddet måske også har brugt plastikposer til at beskytte den mod vejret.

Hvis du ikke kan finde din pakke efter disse trin, bedes du sende os en besked, så vi kan starte en sporingsproces med transportøren.

Ja, du har mulighed for at anmode om annullering af ordren ved at sende os en besked. Bemærk dog, at dette ikke er ensbetydende med at din ordre bliver annulleret. Hvis din ordre allerede er sendt videre til de sidste stadier af ordreprocessen på lageret, vil vi ikke kunne annullere den. Du kan være sikker på, at vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt for at bekræfte, om din anmodning om annullering var lykkedes eller ej.

Vores produkter

Absolut, alle vores produkter kommer tilbage på lager. Vi vokser hurtigt i øjeblikket og sælger desværre hurtigere ud, end vi kan nå at producere. Derfor kan specifikke datoer for genopfyldning nogle gange være uklare, hvilket vi oprigtigt undskylder for. Selvom vi ikke tilbyder forudbestillinger på nuværende tidspunkt, opfordrer vi dig til at skrive dig på vores venteliste ved at klikke på notifikationsknappen på den udsolgte vares produktside. På den måde får du besked, så snart den ønskede vare er tilbage på vores lager.

Vi bruger plexiglas i vores rammer, da det ligner traditionelt glas, men giver ekstra fordele. Det er ikke kun lettere, hvilket gør det mere sikkert at hænge op, men også mere modstandsdygtigt over for brud. Desuden beskytter den større slagfasthed rammerne under levering og minimerer enhver potentiel skade under forsendelsen.

Nej, plexiglasset i vores rammer udviser en vis grad af refleksion og er ikke klassificeret som blændfrit.

Nej, vi har ikke passepartouts til salg i øjeblikket, og vores rammer leveres ikke med passepartouts. Men du kan sagtens lægge en passepartout i vores rammer sammen med dit valgte print eller foto.

Nej, vores rammer er ikke syrefrie. For at skabe en syrefri ophængning af dit kunstværk med vores rammer anbefaler vi dog, at du indsætter syrefrit barrierepapir mellem dit kunstværk og bagpladen og bruger en syrefri passepartout mellem plexiglasset og dit kunstværk. Disse foranstaltninger vil give dine dyrebare værker ekstra beskyttelse. Vi har i øjeblikket ikke nogen passepartouts eller barrierepapir, der kan købes i vores butik.

Vores rammer har påmonterede hængsler på bagsiden til lodret eller vandret ophængning på væggen. Du skal dog selv sørge for krog, søm eller skrue til den faktiske vægmontering. Den specifikke montering vil variere afhængigt af din vægtype. Vi har i øjeblikket ingen kroge, søm eller skruer, der kan købes i vores butik.

Nej, rammer i specialstørrelser er ikke en del af vores nuværende tilbud. I stedet fokuserer vi på at levere færdige rammer i et bredt udvalg af standardstørrelser.